איך להוציא את המקסימום מעובד?

העובדים הם הנכס החשוב ביותר שלך אך כדי להפיק מהם את המיטב חשוב שתדע איך לנהל אותם…

מנהל טוב נמדד ברוב המקרים על פי יכולותיו האישיות להניע את ציבור עובדיו ולהפיק מהם את המרב והמיטב לאורך זמן.

ניהול נכון ויעיל של העובדים טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות כגון: הגברת המוטיבציה בקרב העובדים, יצירת אמון הדדי בין העובדים להנהלה, יצירת תחושת אחריות משותפת להצלחת בית העסק, השגת יעדים ויתרונות נוספים המאפשרים לכל עובד ועובדת להגביר את תפוקתם.

בעידן המודרני בו אנו חיים, ניהול עובדים נחשב לאחד מהתחומים החשובים ביותר בכל סביבת עבודה ועל מנת להפוך למנהלים טובים יותר הינכם נדרשים ללמוד ולהתעדכן בנושא ללא הפסקה.

באמצעות קורס אימון מנהלים המוצע לכם בבית הספר לאימון CTI, גם אתם תוכלו לשפר את מיומנויות הניהול האישיות שלכם ולהעצים אותם בדרך ליצירת סביבת עבודה בה כל אחד ואחת מהעובדים מזדהה עם המטרות המשותפות של בית העסק, החברה או הארגון אותו אתם מנהלים, כאשר המחויבות האישית של העובד/ת כלפיכם וכלפי מקום העבודה מהווה חלק בלתי נפרד ממיומנויות הניהול הנלמדות במהלך קורס קאוצ’ינג למנהלים.

להלן מספר דרכים יעילות להגברת המוטיבציה בקרב העובדים:

● שימוש בכלים אימוניים כגון הקשבה פעילה והעצמה – מנהל טוב הוא מנהל היודע כיצד להקשיב באופן פעיל וכיצד להעצים את העובד/ת באמצעות איתגור והחזרת הכדור חזרה לעובד/ת.

במקום לתת תשובות ומטלות המנהל מחזיר את השאלה לעובד ובכך תורם לצמיחת העובד/ת. העובד/ת ירגישו שהמנהל רואה אותם, מקשיב להם וסומך עליהם ועל הכשרון שלהם.

● הטלת סמכויות – בכדי להפוך למנהלים טובים יותר הינכם נדרשים לסמוך על יכולותיו של העובד/ת ולהעניק להם את הסמכויות הנדרשות לצורך ביצוע עבודתם על הצד הטוב ביותר.

● הצבת יעדים ריאליים – ניהול נכון ויעיל מחייב אתכם להציב לעובדיכם יעדים ריאליים ברי השגה התורמים לתחושת הצלחה אישית בקרב העובדים.

● תקשורת בינאישית – אחד מהמפתחות לניהול נכון ויעיל טמונים ביכולת האישית שלכם לפתח ערוצי תקשורת בינאישיים ביניכם לבין עובדיכם.

● ישיבות צוות – קיומן של ישיבות צוות והטלת סמכויות על כל אחד/אחת מהעובדים הנוטלים בהן חלק, הינה פעולה היכולה לתרום רבות להגברת המוטיבציה בקרב העובדים ולייעל באופן משמועתי את תפוקתם.

● הצבת מטרות משותפות – הגדרת מטרות משותפות לכלל העובדים תאפשר לכל אחד ואחת מהם לתרום את חלקו להצלחת המשימות להן הוא נדרש ותסייע לכם לפתח את נושא המחויבות האישית של כל אחד ואחת מהעובדים להצלחת המשימה/מטרה המשותפת.

לסיכום, ניהול עובדים מהווה את אחד מהתחומים החשובים ביותר בארגון, בחברה או בבית העסק, כאשר ההון האנושי במקום העבודה חייב להיות מנוהל על ידי אנשים בעלי מיומנויות ניהול ואימון.

אותן ניתן לרכוש בין היתר באמצעות לימודי אימון אישי למנהלים.

בזכות מיומנויות אלו מנהלים ידעו כיצד להצמיח ולפתח עובד, לתרום לתחושת מימוש וסיפוק ברמה האישית וברמה הארגונית לתרום להתפתחות עסקית, סיפוק קולקטיבי וצמיחה כלכלית.

מיומנויות האימון הנרכשות הן מיומנויות שניתן ואך מומלץ ליישם בכל תחום בחיים.

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.