אימון אישי למנהלים

אימון אישי, או “קואצ’ינג”, הוא תחום טיפולי אפקטיבי וממוקד, המסייע למתאמן לשפר את הישגיו, להגדיר לעצמו נתיב התפתחות וצמיחה ולצעוד בו, להתפתח, ולגדול.

התחום הגיח לעולם אי שם במחצית השנייה של המאה העשרים, כאשר יש המציינים את לידתו הרשמית בשנת 1974, עם צאתו לאור של הספר “המשחק הפנימי של הטניס”, מאת טימותי גאלווי.

אימון מאפשר למתאמן להציב לעצמו מטרות ויעדים, להתוות אסטרטגיות פעולה להגשמת מטרותיו, לבחון דפוסים והרגלים מעכבים ולהחליפם בדפוסים מקדמים, ולשפר את ביצועיו והישגיו.

בית הספר לאימון CTI מציע למנהלים שביניכם קורס אימון אישי, שיסייע לכם למצות את פוטנציאל המנהיגות שלכם, ולהוביל את עובדיכם להגשמת יעדים ושיפור הישגים.

מאמן טוב – מנהל מצוין

מאמן טוב יודע להקשיב למתאמן, לאפשר למתאמן לזהות את חזקותיו ולהכיר ביכולותיו מחד, ומאידך להסתכל בעין בוחנת על הנקודות החלשות ועל אזורי התורפה שלו, ולגבש דרכי התנהלות והתמודדות מוצלחות יותר.

הקשר הנוצר בין מאמן ומתאמן הוא קשר מעצים, המאפשר עבודה משותפת להשגת המטרות והיעדים שהמתאמן הציב לעצמו.

כמנהלים, יכולת ההקשבה וההעצמה שלכם משפיעה ישירות על תפקודם של הכפופים לכם.

מנהל שעבר קורס אימון, יודע כיצד לייצר מוטיבציה משותפת, ולרתום את העובדים למשימות הארגון, תוך העצמה וחיזוק של העובדים עצמם.

בדרך זו, מנהל שעבר קורס אימון תורם הן ליעילות העבודה ולשיפור הישגי הארגון, והן לרווחתם האישית של העובדים, מה שנקרא “מצב של WIN WIN “, זאת אומרת, כולם מרוויחים.

מי צריך קורס אימון למנהלים

לכל אדם יש מעלות וחסרונות, ולכל אחד מאיתנו יש נושאים ודפוסים שרצוי שיעבוד עליהם, לכן לא נחטא לאמת אם נאמר שכל אדם צריך אימון.

יחד עם זאת נשאלת השאלה: “אם אני מנהל מצוין, מדוע שאכלה את זמני בקורס אימון?” והתשובה היא, שגם אם אתם מנהלים מצוינים, תמיד יש סיכוי ומקום להשתפר, ובנוסף לכך, קורס אימון ייתן בידיכם את הכלים להעביר את המצוינות שלכם לעובדים, ולהחדיר בהם מוטיבציה ומחויבות להצלחת העסק.

הקורס יכשיר אתכם להפוך למאמנים של העובדים, וליצור מחויבות להצלחה ולקידום הארגון, בד בבד עם התפתחותם האישית של העובדים.

אימון קו אקטיבי


קורסי האימון של CTI מועברים בשיטה ייחודית, חוויתית ואפקטיבית – אימון קו אקטיבי.

הייחוד של שיטת אימון זו הוא יצירת מרחב מצמיח בקשר בין המאמן והמתאמן, מתוכו יכול המתאמן לפעול.

החלק הראשון, ה “קו”, מתייחס להווייתו של המתאמן, חזקותיו, משאביו, שאיפותיו, רווחתו ורגשותיו.

ואילו החלק השני ה “אקטיבי” מתייחס לעשייתו של המתאמן – לפעולה, למהלך, למעשים, שישיגו את מטרותיו, ויעדיו של המתאמן.

באימון קו אקטיבי, נוצרת ברית רבת עצמה של תמיכה, הכלה ואמון בין המאמן למתאמן, ומתוך ברית זו, נוצרת המוטיבציה המתאימה, שתניע את המתאמן להגשמת יעדיו.

המאמן תומך במתאמן ומכיל אותו מצד אחד, ומשקף לו נקודות תורפה ותחומים שיש לחזק מצד שני, וכך במהלך האימון, בעזרת כלים מגוונים ואפקטיביים, המתאמן לומד לחולל את השינוי המיוחל בחייו

אימון קו אקטיבי בעסק

תארו לעצמכם מרחב ארגוני, בו מתנהל דיאלוג בין המנהל והעובדים בצורה מכילה, המעצימה את העובדים והמנהל כאחד.

דמיינו חברה בה קיימת ברית מכבדת בין העובדים, ושוו בנפשכם את ההשפעה המיטיבה העצומה שיש למרחב ארגוני מעצים על התנהלות העסק.

מנהל שעבר קורס אימון קו אקטיבי, מיישם את התובנות והכלים שרכש בעבודה, ליצירת יחסי עבודה מעצימים ומכבדים, המאפשרים לכל עובד להביא לידי ביטוי את חזקותיו ויתרונותיו, לטובתו ולטובת החברה.

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי?

ובכן, קורס אימון CTI למנהלים, ייתן בידיכם את הכלים להפוך את החברה והעסק שלכם למקום כזה בדיוק, והרווח הוא של כולם – של העובדים, של העסק, ושל ההנהלה.

קורס אימון למנהלים בבית ספר לאימון CTI

בית הספר לאימון CTI הוא בית ספר עולמי, בעל סניפים בעשרים מדינות ברחבי הגלובוס.

בית הספר מוכר ברחבי העולם, והקורסים המועברים בו מבססים סטנדרטים גבוהים של מצוינות ועקביות בתחום האימון ברחבי העולם כולו.

את הסניף בישראל מנהלת ד”ר ענת טרייסטר גורן, בעלת זיכיון בלעדי להפצת השיטה בארץ, אשר אף תרגמה לעברית את הספר “אימון קו אקטיבי” שנכתב על ידי מייסדי השיטה.

הקורסים מועברים בעברית, על ידי שני מנחים, המדגימים בפני הסטודנטים את עקרונות האימון הקו אקטיבי, ומאפשרים למתאמנים לפתח את יכולותיהם האישיות, ואת יכולות האימון שלהם.

בית הספר הכשיר בישראל עד היום מאות מאמנים, ובוגרי הקורסים, אשר חלקם הפכו להיות מבכירי המאמנים בישראל, מהווים קהילה תומכת, צומחת ומתפתחת, ומקיימים קשרים עם בית הספר ועם קהילת המאמנים בארץ ובעולם.

לשאוף לטוב ביותר

קורס אימון למנהלים של בית הספר לאימון CTI, מאפשר למנהלים לשפר את יכולותיהם וביצועיהם האישיים, למקד יעדים ולהגדיר מטרות, ולשפר את יכולתם להיות מאמנים מעולים לעובדי החברה.

מנהל בוגר קורס אימון קו אקטיבי, הופך למנהל אשר יודע לתר

ום ולהעצים את העובד מחד, ולרתום את העובד לפעולה לטובת העסק מאידך, ועל ידי כך לייצר מרחב עבודה מפרה ומכיל, שכל הצדדים – ההנהלה, העובדים, והלקוחות נהנים ממנו.

בבית הספר לאימון CTI תכננו את מסלול האימון למנהלים כך שייתן בידי בוגריו את הכלים לחולל התמרה, העצמה ושינוי בעצמם ובצוות העובדים, ליצירת הנעה לפעולה ממוקדת ואפקטיבית לטובת העסק.

לפרטים נוספים ולהרשמה לקורסים התקשרו לטלפון 03-6911344 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אז מי עבר קורס אימון?

אילנה פטרפרוינד מנהלת הסיעוד מרכז רפואי בני ציון”לאורך השנים תמיד למדתי ועשיתי קורסים שונים, בנוסף לתואר שני התמחיתי בקורסים מקצועיים וקורסים ניהוליים כמו: ייעוץ אירגוני, ניהול בכיר, הנחיית קבוצות ועוד.

מעולם לא הייתה לי תחושה כל כך טובה כמו שחשתי בקבוצה.

תחושה לא שיפוטית, תחושה שניתן לומר כל מה שרוצים מבלי לחשוש.

מלבד זאת הקורס פיתח וחיזק יכולות שהם MUST לכל מנהל: יכולת הקשבה, הזדהות, יכולת שאלת שאלות לא שיפוטיות – בקיצור נעשיתי מנהלת טובה יותר מבעבר.

היום כשהסביבה כל כך משתנה , חובה על כל מנהל ללמוד להיות מאמן. אני משתמשת בכלים האימוניים שלי מול הצוות הניהולי שלי : ברמה כללית וברמה אישית והתוצאות כבר מורגשות.

(מקדמת עתודה ניהולית דרך האימון- לא להאמין אילו תוצאות יש) החלום שלי להיות מאמנת/מנהלת בתחום שלי בכל הארץ.

(אוספת את כל הסיכומים ובעתיד אוציא ספר- עוד חלום שלימודים בCTI גרמו להאמין שאפשרי”

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.