מהו מאמן אישי לחיים והאם אני צריך אחד כזה?

כמה פעמים ניסיתם מסלול קריירה חדש, דיאטה חדשה או תחביב חדש, ובכל זאת שום דבר לא הרגיש כאילו זה מסתדר? למרות שניסיתם אינספור אפשרויות, אתם בסופו של דבר מרגישים תקועים. כמעט כולם חוו את התחושה המתסכלת הזו, ללא קשר לרקע שלהם, למצבם הנוכחי או למטרות שלהם. השורה התחתונה היא שרוב האנשים יכולים להפיק תועלת מכך שיש להם מאמן לחיים. המומחים שלנו הולכים להסביר לכם מהו מאמן חיים ובאיזה מצבים כדאי לכם להיעזר באחד.

מאמן לחיים הוא מישהו שיכול לעזור לכם לראות היכן החיים שלכם נמצאים כרגע, תוך שהוא מסייע לכם ליצור חזון שייראה לכם לאן אתם רוצים ללכת ותוכנית להגיע לשם. לאורך כל התהליך, מאמן לחיים לא רק ידריך אותכם, אלא הוא גם יספק לכם את כל התמיכה שאתם צריכים במסע הזה. בניגוד למקצועות רבים, אימון זה לא משהו שמפוקח על ידי גוף מסוים, לכן חשוב לעשות מחקר מעמיק כדי למצוא את המאמן האידאלי עבורכם.

בCTI בית ספר לאימון אנחנו מספקים למאמנים שלנו את כל הכלים וגישה חדשנית שמעניקה להם הסמכה מיוחדת אשר עומדת בכל הדרישות המחמירות. המאמנים שלנו מוכיחים לא רק שיש להם הבנה מעמיקה בנפש של האדם, אלא שהם גם מקפידים על הנחיות אתיות מחמירות כדי להגן על המטופלים שלהם. אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים שאתם זקוקים למאמן לחיים – תנו לנו לעשות לכם קצת סדר ולהסביר לכם איך הם יכולים לעזור לכם.

במה מאמן חיים יכול לעזור?

  • הזדמנויות חדשות: בין אם מדובר בעבודה חדשה או במהלך גדול, שינויים בחייכם יכולים להיות תקופה מאושרת ובכל זאת מלחיצה למדי. מאמן לחיים יוכל להנחות אתכם לעבור את המעברים החדשים הללו בקלות, כל שלא רק תרגישו בטוחים עם ההחלטות שלכם, אלא שתוכלו גם לראות מה עוד תוכו לעשות עם השינויים האלה כדי שתוכלו להשיג יותר ממה שתכננתם.
  • כששום דבר לא קורה: אולי היעדים שהצבתם לעצמכם פשוט לא מתגשמים, לא משנה כמה ניסתם. במצב הזה מאמן לחיים מקצועי יוכל לסייע לכם להעריך מחדש את הגישה שלכם ולהראות לכם מה אתם צריכים לשנות כדי שהדברים יתחילו לזוז בחייכם.
  • תחושת תקיעות: לפעמים אתם עלולים להרגיש שאתם חסומים מלהגשים את המטרות והחלומות שלכם. לא משנה כמה דברים שונים תנסו – אתם תמיד מרגישים שנגמרו לכם כל האפשרויות, מובסים ומבולבלים. מאמן לחיים יוכל לעזור לכם עם התחושה התקועה הזו וייתן לכם את הכלים לנקות את כל האמונות המגבילות האלה שאתם כל הזמן אומרים לעצמכם. באמצעות המפגשים הללו, תוכלו להבין מה אתם רוצים ומה עליכם לעשות כדי להרגיש מוגשמים.

כמה מילים אחרונות

מאמן לחיים יכול להוסיף ערך רב לחייכם, הוא יעזור לכם להבין מה אתם רוצים, מה עומד בדרככם ולייצר לכם מפת דרכים שתאפשר לכם להגיע לאן שאתם רוצים.  יחד עם זאת – במצבים מסוימים, לעיתים זה לא מה שאתם צריכים. לדוגמה, אם אתם מתמודדים עם מחלות נפש, חשוב לזכור שמאמן הוא לא פסיכולוג או איש מקצוע שיוכל להעניק לכם את התמיכה שאתם זקוקים לה כמו תרופות מרשם, טיפול התנהגותי או טיפולים אחרים. בנוסף, מאמן לחיים לא נועד בשביל לתת לכם עצות או להביע את דעותיו על ההתנהלות הכללית שלכם – הוא כאן בשביל להציג בפניכם מבנה שיסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות בחייכם כדי להשיג את היעדים שלכם. אם אתם מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלכם ולהתחיל לחיות את חייכם בדרך הטובה ביותר עם הגשמה עצמית – פנו עוד היום למאמן אישי.

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.