5 טיפים למינוף העסק

כבעלי עסקים עצמאיים, קרוב לוודאי שכל אחד או אחת מביניכם, נדרש לטפל במגוון רחב של משימות במקביל, כאשר ברוב המקרים, היקף המטלות היומיומיות עימן אתם נדרשים להתמודד הוא זה המונע מכם להצעיד את העסק קדימה באמצעות מה שמכונה: פיתוח עסקי.

על מנת לסייע לכל אחד ואחת מבעלי העסקים העצמאיים שביניכם להתמודד עם ריבוי המשימות היומיומיות מבלי לזנוח את החזון העסקי, ריכזנו עבורכם 5 טיפים למינוף בית העסק אותם תוכלו ליישם כבר מהיום:

  1. משימה שבועית עליונה –לצד המשימות היומיומיות שלכם לאורך שבוע העבודה, אנו ממליצים לכם להגדיר משימה שבועית שמטרתה לרתום אתכם להצלחה ולתרום לכם לקידום העסק. הגדירו את המשימה השבועית העליונה באופן כזה שתוכלו “לפצל” את המשימה למספר מטלות שונות אותן תבצעו מדי יום בנוסף למשימות היומיומיות השוטפות שלכם.
  2. הצבת מטרות תקופתיות –על מנת לקדם את עסקיכם באופן מתמיד וקבוע, אנו ממליצי
    ם לכל אחד ואחת מביניכם להציב בפניו מספר מטרות תקופתיות אותן הוא יוכל לאמוד לאורך זמן. מטרות אלו חייבות להיות ברי השגה לתקופת הזמן המוגדרת על ידיכם מראש, כאשר הטיפ הנוסף המוצע על ידינו הוא להגדיר מטרות שבועיות, חודשיות ורבעוניות.
  3. ידע זה כוח –ככל שהבסיס האישי שלכם לקידום העסק יהיה רחב יותר ומבוסס על מקורות מידע שונים, כך תוכלו למנף את עצמכם ואת עסקיכם ללא הפסקה. רכשו ידע עסקי מורחב בתחומכם ובתחומים אחרים היכולים לסייע לכם לצורך העמקת הידע האישי שלכם בתחומכם אנו ממליצים לכם להירשם לסמינרים שונים, להשתתף באופן קבע בסדנאות עסקיות הקשורים לתחומכם וכדומה.
  4. העצימו את עצמכם באמצעות קורס קואצ’ינג –קורסי האימון השונים מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לרכוש מיומנויות אימוניות כאקסטרה תוספת לתחום מקצועכם האישי ולכל אחד ואחת מביניכם השואף לשפר את יכולותיו התקשורתיות הבינאישיות. לימודי אימון אישי כגון אימון מנהלים יעניק גם לכם את הזדמנות אמיתית לחולל שינוי מהותי בחייכם במידה ואתם מתמודדים עם מצבי שחיקה מתמשכת בעבודה היומיומית השוטפת אותה אתם מבצעים.
  5. סדר, סדר תרדפו –על מנת לייעל ולקדם את עסקיכם באופן מתמיד ורציף, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לסדר באופן מתמיד את סביבת העבודה בה הוא פועל. שולחן עבודה מסודר, מסמכים מתויקים בתוך קלסרים ותיקיות ממוחשבות הן רק חלק מהפעולות הנדרשות לכם לצורך שמירה על סביבת עבודה מסודרת היכולה לייעל עבורכם באופן טבעי את העבודה השוטפת.
CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.