ד"ר ענת טרייסטר-גורן

ד"ר ענת טרייסטר גורן הינה הבעלים של CTI ישראל, והמייסדת והמנכ"לית של חברת האימון הבינלאומית TreiStar.

ענת היא מאמנת מוסמכת בדרגת מאסטר מטעם איגוד המאמנים הבינלאומי (ICF), לצד בתי ספר אחרים בעלי שם עולמי, כולל המכון להכשרת מאמנים (CTI).

היא מוסמכת לאימון מערכות יחסים וארגונים מוסמכת בשיטת 360 , THE LEADERSHIP CIRCLE של קבוצת FULL CIRCLE GROUP, ואבחון צוותים של TEAM COACHING INTERNATIONAL.

במסגרת פעילותה ב-Treistar, ענת מביאה לידי ביטוי את גישתה הייחודית לאימון – "שלושת כוכבי הצפון" המשלבת את שלושת היבטי האימון והמנהיגות : האישי, הצוותי והארגוני. במהלכןשל למעלה מ-18 שנה של קריירה ענפה, היא מסייעת למנכלים, מנהלים, צוותי הנהלה וצוותים בכלל מכל רחבי העולם לממש את יעדיהם ולמצות את הפוטנציאל הטמון בהם.

בין לקוחותיה:

לצד ארגונים מקומיים כמו אגף השיקום של משרד הבטחון ורבים אחרים.

שיטת האימון המשלבת והייחודית של ענת נסמכת על מגוון שיטות מוכחות, כמו אינטליגנציה רגשית וחברתית, תחקיר מוקיר, פסיכולוגיה חיובית, ניהול שינויים והטמעתם, פסיכולגיה תהליכית, דמוקרטיה עמוקה, אימון קו-אקטיבי, ואימון מערכות יחסים ארגוני ומערכתי (ORSC). בנוסף, בעבודתה כמאמנת ומנחה שואבת ענת מניסיונה הרב מעברה במחקר אקדמי במדעי הקוגניציה והפסיכיאטריה, מתפקידיה הקודמים בניהול בכיר בהי-טק, ואפילו מעברה במשחק/שירה מקצועיים.

לענת תואר Ph.D. בנוירו-לינגוויסטיקה (אוניברסיטת וושינגטון, 1991). המחקר שלה התמקד בסכיזופרניה, רכישת שפה, ופתולוגיה של הדיבור. בסיום לימודיה המשיכה למחקר פוסט דוקטורט בשיתוף עם חברות פארמה פסיכיאטריות ובמחלקות לבלשנות באקדמיה. בהמשך עבדה כמנהלת בכירה בענף ההי-טק בתפקידי מו"פ בחברות המתמחות בטכנולוגיות של בינה מלאכותית וזיהוי דיבור. בעברה טיפחה ענת קריירה של זמרת ושחקנית מקצועית.

לענת פרסומים בכתבי עת מקצועיים, היא מרואיינת פופולארית ומרצה מבוקשת בפורומים ניהוליים שונים, וכן העורכת המדעית של ספר האימון הקו-אקטיבי במהדורה העברית, מהספרים הידועים והחשובים ביותר שנכתבו על מקצוע האימון מאז ומעולם.

רוצים לדעת יותר על המודל?

ספר האימון הקו-אקטיבי יחשוף בפניכם את הפרטים

רוצה לשמוע פרטים נוספים?