כישלון זה הצלחה בתהליך

צ’רלס קטרינג, ממציא ומהנדס אמריקאי החתום על יותר מ-180 פטנטים שונים, אמר פעם ש-“99% מההצלחה בנויה על כישלון”.
אז נכון, אף אחד מאיתנו לא אוהב להיכשל ואף אחד מאיתנו לא אוהב להתמודד עם התחושות הנלוות לכישלון.
אך הכישלון הוא נחלת הכלל וקרוב לוודאי שכל אחד ואחת מביניכם חווה כישלון כזה או אחר במהלך החיים, בין אם
מדובר בכישלון במיזמים עסקיים ובין אם מדובר בכישלון במערכות יחסים או כל כישלון אחר בכל אחד מתחומי החיים.

כיצד אנו מגיבים לכישלון?

כאשר אנו נכשלים בתחום כזה או אחר בחיינו, אנו חייבים לבצע בירור מעמיק בנוגע לסיבות ולנסיבות אשר הובילו לכישלון ובמקביל לכך אנו מחויבים לבחון את האופן בו אנו מגיבים לכישלון.
האופן בו נלמד מהטעויות אשר הובילו לכישלון והאופן בו נבחר להגיב לכישלון, הם הכלים היכולים להפוך את הקערה על פיה ולהפוך את הכישלון לאבן דרך בדרך להצלחה! זה שנכשלתם בתחום כזה או אחר בחייכם, אינו מעיד כלל וכלל על חוסר מסוגלות, כישרון או יכולות אישיות, אלא הוא מעיד על כך שהעזתם – ניסיתם ונכשלתם בסיבוב הראשון.

לפיכך, האופן בו נגיב לכישלון עלול לעצב את המשך דרכנו וזאת בתנאי שתלמדו מהטעויות אשר הובילו לכישלון ותדעו כיצד להפוך את הכישלון הזמני לפרק משני בסיפור ההצלחה האישי שלכם.

להשלים עם הכישלון ולהמשיך הלאה

הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודדות עם כישלון היא בעצם להשלים עימו ולהכיר בו ככזה.
אין טעם לייפותו או לנסות להיאבק בו, אלא פשוט להשלים עימו ולשחרר אותו בדרך לפעולה הבאה שלכם,
ולכן, בכל בית ספר לאימון אישי מושם דגש על האופן בו מומלץ לזהות את המחשבות השליליות הטמונות בתוכנו העלולות לעכב אותו מביצוע פעולות נוספות לאחר כישלון.

מחשבות שליליות לאחר כישלון עלולות לעמוד כ-חומה בצורה היטב ביניכם לבין הניסיון הבא שלכם בהמשך הדרך, וזאת הסיבה שקיימת חשיבות רבה לרכישת טכניקות ייעודיות המסייעות להתמודדות עם מחשבות שליליות במסגרת לימודי אימון אישי.

כיצד להפוך את הכישלון למרכיב בהצלחה?

נכון, תחושת הכישלון אינה נוחה ואינה נעימה לאף אחד ואחת מאיתנו, אך ההתמודדות עם
אותן תחושות הינה חיונית ואך הכרחית להמשך הדרך.
כפי שציינו למעלה, קיימת חשיבות רבה להבנת התהליכים אשר הובילו לכישלון ולאופן בו אנו מתמודדים עימו.

במקביל, קיימת חשיבות רבה לרכישת כלים וטכניקות שמטרתם “להאיר” את דרכנו מכישלון להצלחה.
כלים וטכניקות אלו נרכשים במסגרת לימודי אימון אישי במהלכם ניתן להתמודד עם כל ההשלכות הנלוות לתחושת כישלון כזה או אחר בחייכם ולהפוך אותו למנוף מעצים בדרך להצלחה.

כיום, תוכלו למצוא מספר הולך וגדל גישות אימון אישי שאחת מהפופולאריות שבהן היא גישת ה-CO ACTIVE הנלמדת בבתי הספר השונים של CTI ברחבי העולם.

אימון אישי בגישת ה-CO ACTIVE

CO ACTIVE הינה גישה אימונית שמטרתה לקדם תהליך תמידי וטבעי של התפתחות בדרך להצלחה. גישה זו מבוססת על מודל אימוני המשלב בין קשב פנימי וזיהוי ניואנסים המשפיעים על האופן בו אנו מעודדים מחשבות חיוביות ומסלקים מחשבות שליליות לבין בהירות מחשבתית שמטרתה נקיטת פעולות בדרך להשגת יעדים – גם לאחר חוויית הכישלון. קראו את הסיפור של מייסד סי טי אי .ישראל בכתבה שנכתבה עליו בגלובס

לפיכך, גישת ה-CO ACTIVE, מתמקדת בעקרון ה-BEING (הוויה) לעקרון ה-DOING (פעולה) ובשיתוף הפעולה ביניהם. רוצים לדעת יותר על גישת האימון CO ACTIVE המיושמת בבית הספר לאימון CTI ישראל? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולהפוך את הכישלון אותו חוויתם לתהליך מעצים בדרך להצלחה והגשמה עצמית.

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.