איך נוכל לשפר את החיים שלנו ושל האנשים שסביבנו

קואוצ’ינג, או בשמו הפופולארי אימון אישי, הפך לתופעה בכל העולם. המטרה היא לסייע לאנשים לעבור שלבים שונים בחייהם, להתמודד מול כל מיני משימות ולספק להם ליווי ותמיכה אישית. המטרה היא לצאת ממצבים תקועים, לגרום לבהירות לגבי כל מיני דילמות שיש לאנשים במהלך חייהם ומציאת תשובות באמצעות המאמן האישי.

תהליך האימון האישי, מניע לפעולה, גורם לשינוי והוויית המתאמן ובעשייה לו גם יחד. על מנת להיות מאמן אישי, יש ללמוד קורס אימון אישי מקיף במכללות מוכרות ולקבל את הכלים, על מנת שניתן יהיה לסייע לאנשים רבים.

אימון גם לחיים

יש להבהיר את דרכי האימון האישי, אסטרטגיית פעולה ותוצאות שהמתאמן ישיג.  במכללות שמלמדים בהם קורס אימון אישי, קיימות אבחנות בין אדם אשר צריך אימון אישי. זהו תחום שגורם למאמן להניע את המתאמן לפעולה.ישנם קורסים לאימון אישי במחירים שונים. יש לבדוק מה התחומים  שבית הספר או מכללות מציעות  בנושא אימון אישי ישנם בתי ספר למאמנים אישיים, אשר משתמשים בטכניקות של פסיכואנליזה.

באימון אישי, ניתן יהיה להסיר חסמים אישיים באמצעות כלים שיאפשרו למתאמן למצות את הפוטנציאל אשר טמון בו. עולם האימון האישי, משלב הגשמה עצמית ויכולת להשפיע על אחרים, אשר מעניק אף אפשרויות תעסוקה רווחיות. כל מי שנכנס לתחום מהסיבות הנכונות, יוכל לייצר ממקצוע שעבור רבים הוא שליחות.

ללמוד על מערכת ההפעלה האנושית

מאמן אישי, הוא איש שמתחבר לאנשים, כאשר במסגרת לימודיו לאימון אישי, הוא לומד את הקווים השונים לאנושות. כיצד אדם מתנהג ומה גורם לו להתנהגות כזו או אחרת. כמו כן, במסגרת לימודיו, לומד המאמן האישי, כיצד לנתב התנהגות של מתאמן להצלחה בחיים וכיצד ניתן יהיה לשנות גישות חשיבה שתוקעות אותו, או מפריעות לו בחיים.

מי שלומד אימון אישי כקריירה, הוא זה שאוהב להטיב עם אנשים שההצלחה שלהם, היא ההצלחה שלו. המאמן האישי, מקבל כלים שיסייעו גם לו לחולל את השינוי הרצוי ולהתמודד מול הרבה משימות ובעיות בהצלחה יתרה.

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.