איך מגפה עולמית מעלה את הצורך במאמנים אישיים?

עם הצורך הגובר למאמנים אישיים ומאמנים עסקיים, יש ביקוש עולה לשירותים אלו שיכולים לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם, לכבוש יעדים. אנשים אלה נקראים לפעמים “מאמני חיים” או מאמנים אישיים, תוך שההתמקדות של עבודתם תהיה מותאמת לצרכי המאומן. ומה לגבי תקופות משבר ותקופות נגיף עולמי? האם מאמן אישי נדרש יותר מאי פעם? בואו נגלה ביחד. 

הופעתו של מאמן אישי ומאמנים עסקיים חשובה ביצירת תוכנית אימונים אישית, שתענה על הצרכים הספציפיים שלכם. באופן כללי, זו הגדרת המהות העיקרית של מאמנים אישיים ומאמנים עסקיים. נכון להיום, בתקופת משבר עולמי הנגרם כתוצאה מנגיף, סביר שמאמנים אישיים ועסקיים הם אנשי מקצוע נדרשים יותר מאי פעם. מדוע? מכיוון שיחד עם העלייה בתחלואה העולמית, יותר ויותר עסקים מוצאים עצמם בצומת דרכים. האם לסגור את העסק? האם להסב אותו לעסק אחר? האם אני במסלול החיים הנכון בכלל? כל אלו הן שאלות שרבים וטובים כמוכם שואלים את עצמם. 

הסיבות לכך שאנשים מקבלים אימון אישי 

אמנם חלק מהסיבות שאנשים הולכים למאמנים אישיים ומאמנים עסקיים הם בגלל שהם רוצים לרדת במשקל, להיכנס לכושר או לצאת מחובות, אבל יש סיבות נוספות. יש סיבה נוספת לכך שאנשים הולכים לעתים קרובות למאמנים אישיים ומאמנים עסקיים – מתח. ו”תודה לאל”, מתח וסטרס יש בשפע בתקופת מגפה עולמית. 

כיום, עם עלייתם של וירוסים כמו אבולה, סארס ושפעת או קורונה העולמית, חלה עלייה דרמטית בביקוש למאמנים אישיים ומאמנים עסקיים. זאת, מכיוון שאנשים רבים רוצים להיות דרוכים ומוכנים להישאר בריאים בעולם הזה שנהפך מסוכן יותר ויותר. מאמנים אישיים הם האנשים החשובים ביותר בחייהם של ספורטאים, דוגמנים, שחקנים, זמרים, אנשים פרטיים ומנהלים של חברות ענק אשר רוצים לשמור על אורח חיים בריא מבחינה מנטלית. בסופו של דבר, כל אחד ואחת מאיתנו יכול להסתייע באימון אישי, הכול עניין של למצוא מאמן אישי הנכון. 

מאמנים עסקיים ואישיים חיוניים בתקופת מגפה עולמית 

מאמנים עסקיים הם חיוניים ליזמים מצליחים שרוצים לוודא שהם לא מבזבזים זמן על תהליכים עסקיים לא מועילים, אבל מאמנים אישיים בד”כ יתמקדו באימון חיי הפרט. בין אם מדובר באדם פרטי או במנהל של חברה גדולה, המאמן האישי יתמקד בפיתוח והעצמת הפרט עצמו. באשר לתקופת המגפה העולמית, ישנן כמה סיבות מדוע קמים מומחים באימון אישי ואימון עסקי בכל נקודת זמן. אחד מהם הוא, שאולי אנשים מאבדים את דרכם המקצועית בתקופות אלו. ואם לא מאבדים את דרכם, לעיתים ערפל כבד מונח על דרכם המקצועית, האישית, הרגשית, משפחתית, זוגית ועוד. בתקופות של משברים, מאמנים אישיים עוזרים ללקוחות להתמודד עם הרגשות והחרדה שלהם. הם גם עוזרים להם לפתח דרכים חדשות להתמודדות עם לחץ. בתקופות של וירוסים למשל, מאמנים עסקיים עוזרים לארגונים להשיג יתרון תחרותי באמצעות פיתוח ויישום אסטרטגיה רלוונטית לאותה התקופה. 

מאמנים אישיים בתקופה הנוכחית – רלוונטיים יותר מתמיד 

לכל ארגון חשוב שיהיו מומחים בתחומים אלה, מכיוון שהם יכולים לספק תובנות חשובות כיצד לפעול ביעילות בזמנים קשים ולהתמודד עם כאוס הנגרם על ידי וירוסים. וכך גם רלוונטי לגבי מאמן אישי עבור אנשים פרטיים ואנשי עסקים. אלו, יצטרכו לדעת כיצד לנצל ולמטב את התקופה הנוכחית לטובת המתאמנים שלהם. בזמן משבר, בין אם זה אסון טבע או התפרצות ויראלית של מגפה עולמית, יותר אנשים פונים ליועצים ומטפלים. 

ישנה עלייה משמעותית בביקוש למאמנים אישיים ומאמנים עסקיים בתקופות אלו של משבר או התפרצויות ויראליות, וזה לא קורה רק בישראל אלא בכל העולם. בזמן משבר, אנשים זקוקים לעתים קרובות לאדם שיעזור להם לעבור את הזמנים הקשים. במקרה של וירוס עולמי, סביר יותר שאנשים יפנו לאנשי מקצוע שיכולים להציע הדרכה וטקטיקות להתאוששות מקצועית ועסקית, אישית, חברתית ומשפחתית ועוד. בסופו של דבר, מאמנים אישיים ומאמנים עסקיים נמצאים שם עבור אלו המחפשים תמיכה בזמנים קשים או בזמן החלמה מנגיף. הם מספקים עצות מעשיות שניתן ליישם באופן מידי, מה שיכול להוביל אנשים לצאת מה-LOOP שאליו הם נקלעו. 

טיפים לאיתור מאמן אישי ומאמן עסקי 

חיפוש אחר מאמן אישי הוא מאתגר. לא קל למצוא מישהו שיוכל לתת לכם את ההדרכה הדרושה לכם לשיפור אורח חייכם. אבל זה לא חייב להיות ככה. על מנת שתוכל למצוא מאמן אישי, ראשית, אל תלכו עם האדם הראשון שצץ בעת חיפוש “מאמן אישי” בגוגל. 

אתם צריכים לעשות את המחקר שלכם ולבחון ביקורות של כל מאמן עסקי ואישי לפני שתקבעו פגישה עמו. שנית, ראיינו את המאמן. שאלו אותם איך הם יעזרו לכם להגיע ליעדים שלכם, ומה התוכנית שלהם בכל הנוגע לתזונה, פעילות גופנית ונושאים אחרים הקשורים לבריאות ואיכות חיים. 

בין אם אתם מחפשים מאמן אישי או מאמן עסקי, אנחנו ממליצים לשבת לפגישת היכרות עם לפחות 2 מאמנים אישיים. תשוו בין הפגישות, תקבלו חוות דעת שונות, תשמעו על שיטות אימון מגוונות ותגיעו לתובנות שלכם. כך תוכלו לבחור את המאמן הנכון לכם ביותר, בין אם הוא אישי או עסקי. 

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.