ספר האימון הקו אקטיבי

בשנת 1998 נפל דבר בעולם הקואצי'נג, עם יציאתו של Co-Active Coaching – מדריך אשר שינה את דוקטרינת האימון והפך מאז לפריט חובה בסל הכלים של כמעט כל מאמן ומאמנת. מאז יציאתו לאור, השתנה העולם ואיתו גם דרכי האימון, אבל המדריך היה ונותר התנ"ך של האימון, הסטנדרט אשר לפיו מתיישרות שיטות האימון האחרות.

המדריך, אשר נכתב על ידי שלושה מאמנים מוסמכים הנחשבים לשם דבר בתחומם – Henry Kimsey-House, Karen Kimsey-House, Phillip Sandahl, Laura Whitworth, מזהה בצורה יוצאת דופן את התנאים הבסיסיים למתן אימון הנדרשים ליצירת שינוי טרנפורמטיבי בר קיימא, באמצעות המודל הקו-אקטיבי, המספק הבנה עמוקה כיצד אימון יכול להפוך לכוח מנהיגותי עוצמתי.

מאז יציאתו לאור, הפך הספר עטור הפרסים לרב מכר אשר נמכר בלמעלה מ-100,000 עותקים, וליווה דור שלם של מאמנים מובילים ברחבי העולם בעת הכשרתם בשיטה הקו-אקטיבית.

בשנת 2005 החל תור הזהב של עולם האימון הישראלי, עת הספר פורסם בעברית והיווה אבן דרך בשינוי המתבקש במפת האימון המקומית. ד”ר ענת טרייסטר גורן האמינה שבכדי לשפר את איכויות האימון בישראל, חייבת להתפתח שפה קו אקטיבית בעברית. מכאן קצרה הדרך להוצאתו לאור בעברית, כאשר ענת היתה אמונה על הייעוץ והעריכה המדעית. היום כבר ניתן למצוא אותו במקום של כבוד על מדף הספרים של המאמנים והמנהלים הבולטים בארץ.

מהו סודו של הספר, ומדוע כל כך חשוב להכיר אותו?

הספר מספק את המידע המקיף והמדויק ביותר על יסודות האימון-הקו-אקטיבי, המבוסס על הברית בין המאמן למתאמן והשותפות ביניהם. באימון קו-אקטיבי, הדגש אינו על המאמן כבעל ידע, אלא על יחסי האימון המובילים ללמידה משותפת ולפריצת דרך אצל המתאמן.

הספר מגדיר מטרות ויעדים עבור המתאמנים בשיטה: הגשמה עצמית, איזון ובחירת פרספקטיבה מודעת ומהדהדת, עיבוד מנעד רגשות שונים, תהליכים שונים ועוד.

הספר מפרט את מיומנויות האימון הקו-אקטיבי – הקשבה, אינטואיציה, סקרנות, פעולה/למידה וניהול עצמי, וכן את המרכיבים המעשיים המשפיעים על תהליך האימון, לרבות מסגרת הזמן, תקשורת בגובה העיניים, שגרה וטעינה מחדש ועוד.

הספר ותוכנית ההכשרות של CTI

ספר האימון הינו הבסיס לשיטת האימון הקו אקטיבית כולה, ומהווה אבן יסוד לתוכנית ההכשרה של CTI.

כתוצאה מקריאת הספר, קוראים רבים בישראל נרשמו ללימודי האימון בבתי הספר של CTI

יש לדעת כי ככל שהספר מספק ידע והבנה על השיטה הקו אקטיבית, הוא אינו מהווה תחליף לתוכנית ההכשרה המקיפה, היחידה אשר מספקת הסמכה בפועל לאימון קו אקטיבי.

אנחנו מזמינים אותך לעיין ולהרשם לתוכנית ההכשרה לאימון אישי שלנו

רוצה לשמוע פרטים נוספים?