דרך Co-Active

מייצרים שינוי לטובה בעולם

המודל הקו אקטיבי נחשב בשנים האחרונות לשיטת האימון המובילה בעולם, הודות ליכולת שלו להקנות כלים עשירים, המאפשרים למאמנים להגיע לכל אדם במכלול החיים, ולייצר ערוצי אימון אפקטיביים עבור כל הלקוחות באשר הם, בין אם אישיים ובין אם זוגיים או קבוצתיים.

בבסיס המודל ניצבת התפיסה כי יש להתייחס לחיים בשלמותם. רק כך ניתן ליצור ברית מאמן-לקוח רבת עוצמה המקדמת ומשפרת את תהליך הלמידה וההתפתחות התמידיים שלנו כבני אדם. באמצעות אימון ממקום קשוב ולא-שיפוטי, אנשים מועצמים ומצליחים להגיע להגשמה בקריירה ובחיים.

אלפי מוסמכים חדשים בשיטה הקו-אקטיבית מדי שנה בשנה ברחבי העולם, מוסיפים ידע ויכולות המייצרים אימפקט אמיתי ומצטבר בקרב המעגלים סביבם – בבית, בקהילה ובמקומות העבודה. ביחד, אלה מהווים רשת חזקה וענפה של מומחים שהצלחתם משפיעה על רבים נוספים להצטרף ולרכוש את המיומנויות הקו-אקטיביות שהתחילו בקרב מעטים וכעת הן נחלת הרבים.

רוצים לדעת יותר על המודל? ספר האימון הקו-אקטיבי יחשוף בפניכם את הפרטים.

רוצים לדעת יותר על המודל?

ספר האימון הקו-אקטיבי יחשוף בפניכם את הפרטים

מה הופך את ההכשרה
ב- CTI לכל כך מיוחדת?

חוויה אקטיבית

חוויית הלימוד וההכשרה היא ההיפך מפסיבית. התלמידים חווים את תהליך האימון בפועל, הן כמתאמנים והן כמאמנים. החוויה המעצימה, מאפשרת העמקה של עוצמות תהליך האימון.

בגובה העיניים

ב- CTI הלמידה מתבצעת באמצעות דיאלוג מעצים וללא היררכיה. כך מטמיעים התלמידים את עקרון השותפות של מודל האימון.

מחוללת שינוי

אימון בבסיסו הוא כלי ליצירת שינוי. מתאמנים רבים בוחרים לעבור תהליך אימון כיוון שהם חשים שהם זקוקים לסיוע ביצירת שינוי אישי או מקצועי בחייהם. ב- CTI ישראל, אנו מכשירים את תלמידינו להוביל מתאמנים לשינוי כפול: גם ברמת העשייה (doing) וגם ברמת ההוויה (being).

רוצה לשמוע פרטים נוספים?