הייחודיות של CTI

הייחודיות שלנו

מה הופך את הכשרת CTI לכל כך מיוחדת? העקרונות שעל פיהם אנו עובדים, ובראש ובראשונה הנחייה קו-אקטיבית.

ב-CTI, אנו מבססים את הכשרת המאמנים שלנו על מספר עקרונות עבודה. לשם המחשה, בחרנו לחלוק עמכם מספר עקרונות מובילים:

למידה חווייתית

חוויית הלימוד וההכשרה ב-CTI היא ההיפך מפסיבית. התלמידים שלנו חווים את תהליך האימון בפועל, הן כמתאמנים והן כמאמנים. מדובר בחוויה מעצימה, שפותחת צוהר אמיתי אל העוצמות של תהליך האימון.

למידה בגובה העיניים

ב-CTI, אנו מלמדים כמו שאנו מאמנים: בגובה העיניים. המאמנים לא בהכרח יודעים טוב יותר מהתלמידים (או מהמתאמנים). הלמידה מתבצעת באמצעות דיאלוג מעצים וחסר היררכיה – וכך מטמיעים התלמידים את עקרון השותפות של מודל האימון של CTI.

מחולל שינוי

כולם יודעים שאימון (קואוצ'ינג) הינו כלי ליצירת שינוי. מתאמנים רבים בוחרים לעבור תהליך אימון כיון שהם חשים שהם זקוקים לסיוע ביצירת שינוי אישי או מקצועי בחייהם. ב-CTI ישראל, אנו מכשירים את תלמידינו להוביל מתאמנים לשינוי כפול: גם ברמת העשייה (doing) וגם ברמת ההוויה (being).

הנחייה קו-אקטיבית

המודל הקו-אקטיבי הינו הנדבך המשמעותי שמייחד את CTI משיטות אימון והנחייה אחרות. בכך שההנחיה שלנו מתבצעת על ידי שני מנחים בכל רגע נתון, אנו מצליחים לרתום את האפקטיביות הרבה של המודל הקו-אקטיבי גם לתהליך הלמידה.

רוצה לשמוע עוד על הייחודיות של CTI ישראל? דבר/י איתנו. נשמח לספק לך מידע נוסף.

CTI ישראל

CTI ישראל

CTI ישראל הינו השלוחה המקומית של CTI העולמית – בית הספר הגדול והמוכר בעולם להכשרת מאמנים, המציע תכניות הכשרה ב-26 מדינות הנשענות על סטנדרט עולמי אחיד של עקביות ומצוינות.